donderdag 26 februari 2015

Tussendoortje

Het patroon was al geprint, maar steeds bleef het liggen. Tot vanochtend! 
Nu Zus enorm veel tanden krijgt zevert ze behoorlijk. Vaak laat ik dan ook een slabbertje bij haar om, om een doorweekt shirtje te voorkomen. Maar dat is natuurlijk niet echt stylish verantwoord....



Daarom besloot ik zeversjaaltjes te maken en begin ik met een proefversie. Ik grabbelde in mijn restjesla en vond nog een stuk badstof en een leuke stippentricot. Allemaal restjes van Zus' baby uitzet.
Het patroontje vond ik al eerder hier.

Met de lockmachine was het slabje zo gemaakt. Alleen het keergat sloot ik met de hand.  Een setje kamsnaps erin en het eerste zeversjaaltje was geboren!

De volgende liggen al geknipt klaar en er gaan ook bijpassende leggings komen :-)


1 opmerking:

  1. Hey, ik heb je zonet genomineerd voor de Liebster Award! Wil je weten wat dit inhoudt, ga dan eens kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen